Wednesday, June 22, 2011

Ok so, starts to write again after a month! bwahahaha!

ok disebabkan nk menunggu loadingnye 'NEW POST' ni membuatkan aku hilang sabar dan terus close blogger.com ni. ok ok semua tu alasan je. haha
so, after a month,, atau lebih, selepas dah siap assignment DARI DUGONG KE DUYONG tu, it seems like nothings changed. Si dugong still same dgn perangai dia, and kadang2 aku fikir maybe orangnye mmg macamtu kan? tapi aku terfikir lagi....... 'PEOPLE'S CHANGED' kan? orang mmg akan sentiasa berubah. 


So aku let it be lah. Walaupun perangai dia kadang2 menyakitkan hati aku tapi,biarkan lah. 
Selagi boleh tahan, tahan lah. Yes, of course, ada sesetengah orang cakap yg semua orang tak perfect,kita ni manusia biasa(ouhh aku tak suka ayat tu macam budak2,SUMPAH) .. tapi realitinya, kalau nak ada pasangan sehidup semati ,kilang sperma untuk ovum2 kita nanti, bagi aku lelaki tu or perempuan tu mestilah someone yang kita boleh tahan dgn perangai dia, kita boleh hidup dgn telatah dia., kita boleh hidup dgn lifestyle dia., kan?  
ok bagi aku, aku nk cari lelaki, biar yg boleh tahan dgn perangai aku,lifestyle aku, dan yg penting suka melayan aku takde la aku cakap2 buat derkk je. So cara aku pilih sang lelaki..first aku kena visit rumah mak dia. Teliti habes seluruh perabot rumah, bilik air(penting sgt2 bilik air tu k), cara susunan barang2 rumah , dan cara layanan mak dia pada aku.. Aku kena teliti semua tu sebab aku kena sesuaikan dgn lifestyle aku. Ye aku admit aku bukan seorang yg pengemas sangat (EKH POMPUAN MESTI LA KENE KEMAS2) .hello, tak semua orang sama ok? KUCING pon ada baka yang pengemas ada baka yg tak ske kemas2 ,ini fakta ok? 
Ok kalau agak2 bakal mak mertua tu terlalu pengemas, cepat2 lah putus dgn si dia. Sebab lifestyle ko jenis tak ske berkemas dapat pulak laki yg ske bnda2 kemas, mmg jahanam la hidup ko. Nak tunggu ko berubah entah bila,kan? So better cari yg sesuai dgn hidup ko.
.................................
.............

urgh. malas nak menulis.
nanti2 lah sambung.
k bai.
zzzZZ

No comments:

Post a Comment