Wednesday, June 22, 2011

hello dispenser!

okay. apa tu dispenser? ituuuuu adalah tukang buat air. Di kenny roagers roaster we wants you to be healthy! hahah. okey walaupun cuti sem dah nk habis,dan aku dah berhenti kerja di kenny roagers roasters jusco bukit raja, tapi tetap aku ingat kenangan2 kat sana.. macamana aku kena jerit dgn supervisor yg VAVI HAREM.., mcmane aku hafal cara-cara nak buat air kat sana, waaa cakap lu ICEBLENDS CAFFE MOCHA is the best. Rasanya sangat2 sedap, cara2 nak buat pun senang kot. CLASSICO 70cc, SUSU SEGAR 125ml, chocolate 2pumps dan ice cube secawan. yeah. sonang ajo. talking about drinks, link ni tentang polls, untuk survey rasa teh mana paling best, try la . teh sodap. bhehehehheehe :)

Sepanjang aku di kenny roagers, aku jumpa ramai kawan2, yeah, dorang semua baik2 except one for one day aku tetiba kena jerit depan orang ramai oleh supervisor yg FUKI. umo sebaya dgn aku kot, tak reti nk respek orang. Entah macamana la orang boleh lantik jd supervisor. tu la, belaja takat SPM, dapat jadi supervisor kat kennyroagers je dah heboh. Pastu selambe derkk boleh maki orang ek?. Pastu boleh plak ajak kengkawan turut boikot aku. Pekehdehal?.
Ah lantak kau lah. Aku dah puas doa kau macam2, tak lama lagi jadi la tu. bwahahahha.okokokkokk

So back to the story. Di kenny roagers, Aku sangat2 suka rasa air caffe latte,caffe mocha, cappucino. Sebab dorang ni unik sangat , guna bahan2 same je cuma kuantiti yg lain. Walaupun gaji di kennyroagers tu sikit gila ,keje parttime paling max gaji buleh dapat pon rm500, keje penat nak mati., tapi best. Sebab bila ada lebih2 air sedap2 tu aku tukang minom. Kadang2 ada muffin panas2 aku tukang bedal. OK bukan aku sorang buat mcmtu k? budak2 len pon serupa. Pastu gurau2 senda, lawak2, huh.

yeah. stop la ingat pasal tu semua. Aku dah berhenti untuk ketenangan si SUPERVISOR VAVI.
lagipon aku ni dah nak masok semester baru dah, KISAH ape aku dgn pangkat kau SUPERVISOR dgn pendidikan setakat SPM/? spm pon xlepas kan kalau tak macamane la ko boleh tersangkut kat sana je. Nak cakap kau famili miskin,membe aku keje setahun je dah boleh sambung belaja pakai duet sendiri.
cibailancaulahnattahikhanjing lah kau kan.

arrggghh. okok kenapa entri aku semua nak marah sesaje? hahahhahahh
itu la tujuan berblog ni .for me lah.haha

ok. macam best je kan tengok orang edit gambar? aku tak reti macamano ler except edit brightness and cropping. haduh. such a LAME.

sharing is caring. heres my picture yg ayu bayu. <3

SO these are my friends masa di kennys. From left, Sherleen, Aku, Ika, YUNA(wow), Ila, dan kavita (SAPE NAMPAK KAVITA?)

Hahah. gurau,ok?

XD

No comments:

Post a Comment