Friday, September 23, 2011

Perihal pasang dua EP1

Huu hah!!
Selamat siang.
hari ini aku bakal menulis tentang jodoh. hahah. Alkisah, aku sekarang sangat2 runsing sbb skrg aku bercinta dgn dua orang lelaki. Lelaki pertama namanya Syuqrat umur 20 dan dia skrg sedang belajar ijazah elektrik elektronik di UMP pahang and currently dah 2tahun lebih bercinta dengan aku. Cuma sekarang2 ni je aku tak dapat tahan dgn perangai die yg tak matang. OKEH> aku tak cakap aku ni matang. Tapi dari ape yg aku rasa dan alami sejak 2tahun bercinta dgn die ni mmbuat aku tak tahan, dan seterusnya membuka pintu hati aku untuk menerima lelaki lain ;amir.
Amir ni seorang yg baik. (mula2 kenal ni baik la kan,akan dtg tak tau lagi en). ..aku kenal die masa aku praktikal di telekom port klang, tempat dimana aku menghabiskan sisa2 baki hari aku dgn melantak buah mangga >.<
okayyy
so amir ni seorang technician(tapi UP lg dari technician,pangkat ape tah...wtv. haha ape de hal dgn semua tu)
Yang penting skrg aku rasa serasi dgn si amir walaupun baru kenal dan die terima semua buruk aku..dan of course, yg baik aku. :)

Cerita pasal syuqrat, aku bukannya tak sayang die dan yes aku admit memang aku yang tinggalkan dia. Tapi bukan aku tinggalkan dia sebab aku ada lelaki lain. NO.
Kisahnya macamni. Aku berkenalan dengan Syuqrat ni masa aku dok study kat UiTM segamat lagi (about a year ago kot) but aku dah QUIT atas sebab2 tertentu yang agak malas mau diceritakan disini --'.
ok so., Syuqrat ni still study lagi, masa tu di matrikulasi perak. Pada awal setahun perkenalan, die ni seorang yang sangat2 nice. Tak baran, baik, tak kedekut dan tak suka cakap kasar.
TAPI benda2 tu semua berubah lepas dia mula bergaul dengan kawan2 yang sangat suka bercakap kasar, yg tak elok,suka lepak malam dan masa tu lah sifat baran terpendam dia dah mula timbul. Masa tu aku memang sangat2 rasa tak senang sebab yela, ada ke patut dia keluar perkataan kesat kat aku. Ada sehari tu aku tanya dia ada kat mana, dia jawab 'EH KO TU KOTOR JIJIK KO INGAT AKU MACAM KO KE HAH.AKU DUK RUMAH JE NI TAKDE PON KELUAR2' . ok cik abang. bagus punye ayat?
kau ingat kau ada aku ni kau boleh perlaku sesuka hati?
So SINCE keluar je perkataan tu dari mulut dia, SEJAK itu jugak la aku ambil keputusan untuk BLAH dari hidup dia dan teruskan dengan hidup aku. BUKANNYA takde lelaki lain dalam dunia ni. Kalau aku nak kawen sekalipun, aku tak nak main TANGKAP MUAT. Sorry sket.
*********************************************************

No comments:

Post a Comment